Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості
(згідно із Законом « Про захист прав споживачів »)
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів без урахування дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .
Гарантія:
У разі виявлення виробничого браку, який не виявлено під час відправлення можливий обмін, повернення або компенсація. У разі виникнення таких ситуацій необхідно якнайшвидше повідомити про проблему за телефоном +38 067 603-48-00 Менеджер Тетяна, а також відправити фото у Вайбер або на електронну пошту gid-to@ukr.net.
Якщо у разі виникнення нюансів із замовленням, ви залишаєте відгук (на компанію або товари), тим самим ви підтверджуєте те, що не маєте будь-яких претензій до компанії, а також не претендуєте на обмін, повернення або компенсацію.